Konu: 26.02.2016 tarihinde 29636 sayılı Resmi Gazetede yayımlanarak yürürlüğe giren Alışveriş Merkezleri Hakkında Yönetmeliğin 12., 13. Ve 14. Maddesi uyarınca Alışveriş Merkezimiz bünyesinde Esnaf ve Sanatkarlar ile Geleneksel, Kültürel veya Sanatsal değeri olan kaybolmaya yüz tutmuş meslekleri icra edenlere tahsis edilecek işyerlerinin kiralanmasına ilişkin duyuru hakkındadır.

Esnaf ve Sanatkarlar ile Geleneksel, Kültürel veya Sanatsal değeri Değeri Olan Kaybolmaya Yüz Tutmuş Meslekleri İcra Edenlere Tahsis Edilecek İş Yerinin Kiralanmasına İlişkin Duyuru:
Alışveriş Merkezi’nin Adı: Kanyon Alışveriş Merkezi
Alışveriş Merkezi’nin Adresi: Büyükdere Cad. No:185 Levent 34394 İstanbul
Kiraya Verilecek İş Yerine Ait Bilgiler: 145m2 büyüklüğündeki 74 ve 74a numaralı bağımsız bölüm
Kiralama Tarihi: 12 Haziran 2017
2019 Yılı Aylık Kira Bedeli (Rayiç Bedel): 33.350,- TL / ay + KDV
Aylık Kira Bedeli Yıllık Artış Oranı: Kira döneminin ilk yılını takip eden yıllar için aylık asgari kira bedelleri, TÜİK tarafından açıklanan 12 aylık ortalama TÜFE oranında arttırılarak ödenir.

Depozito: 118.059,-TL tutarlı kesin ve süresiz Banka Teminat Mektubu
Hasılat Kirası: %12 (oniki)
2019 Yılı Aylık Ortak Gider Bedeli: 37,92TL /m2 + KDV
Başvuru Adresi: Büyükdere Cad. No:185 Kanyon Alışveriş Merkezi Levent, İstanbul
Son Başvuru Tarihi: 5 Haziran 2017
Başvuru İçin Gerekli Belgeler:
1-Esnaf Odası Kayıt Belgesi
2-Vergi Levhası
3-Faaliyet Belgesi
4-İmza Sirküleri
5-Ne amaçla kiralamak istenildiğine dair belge ve bilgiler

Şirketimizin Yöneticisi olduğu Kanyon Alışveriş merkezinde bu aşamada boşalan ve dolayısıyla kiralanmaya müsait hale gelen, yukarıda bilgileri belirtilen işyeri, Kanyon Alışveriş Merkezi’nin maliki olan şirketler tarafından, Alışveriş Merkezleri Hakkında Yönetmelik’in 12., 13. Ve 14. Maddesi uyarınca Esnaf ve Sanatkarlar ile Geleneksel, Kültürel veya Sanatsal değeri olan kaybolmaya yüz tutmuş meslekleri icra edenlere kiraya verilmek istenmekte olup, Yönetmeliğin ilgili maddeleri uyarınca tahsis edilecek iş yerinin kiralanmasına ilişkin duyuruda yer alması gereken bilgilere yukarıda yer verilmiştir. Başkanlığınız tarafından işbu kiralama duyurusu başvurumuzun internet sitenizde Alışveriş Merkezleri Hakkında Yönetmelik’in 14/2. Maddesi uyarınca ilan edilmesini talep etmekteyiz.
Kanyon Yönetim İşletim Ve Pazarlama A.Ş.

____________________________________________________________

Konu: 26.02.2016 tarihinde 29636 sayılı Resmi Gazetede yayımlanarak yürürlüğe giren Alışveriş Merkezleri Hakkında Yönetmeliğin 12., 13. Ve 14. Maddesi uyarınca Alışveriş Merkezimiz bünyesinde Esnaf ve Sanatkarlar ile Geleneksel, Kültürel veya Sanatsal değeri olan kaybolmaya yüz tutmuş meslekleri icra edenlere tahsis edilecek işyerlerinin kiralanmasına ilişkin duyuru hakkındadır.

Esnaf ve Sanatkarlar ile Geleneksel, Kültürel veya Sanatsal değeri Değeri Olan Kaybolmaya Yüz Tutmuş Meslekleri İcra Edenlere Tahsis Edilecek İş Yerinin Kiralanmasına İlişkin Duyuru:
Alışveriş Merkezi’nin Adı: Kanyon Alışveriş Merkezi
Alışveriş Merkezi’nin Adresi: Büyükdere Cad. No:185 Levent 34394 İstanbul
Kiraya Verilecek İş Yerine Ait Bilgiler: 26m2 büyüklüğündeki 125b numaralı bağımsız bölüm
Kiralama Tarihi: 12 Haziran 2017
2019 Yılı Aylık Kira Bedeli (Rayiç Bedel): 6.000,- TL / ay + KDV
Aylık Kira Bedeli Yıllık Artış Oranı: Kira döneminin ilk yılını takip eden yıllar için aylık asgari kira bedelleri, TÜİK tarafından açıklanan 12 aylık ortalama TÜFE oranında arttırılarak ödenir.
Depozito: 21.240,-TL tutarlı kesin ve süresiz Banka Teminat Mektubu
Hasılat Kirası: %12 (on iki)
2019 Yılı Aylık Ortak Gider Bedeli: 53,23 TL /m2 + KDV
Başvuru Adresi: Büyükdere Cad. No:185 Kanyon Alışveriş Merkezi Levent, İstanbul
Son Başvuru Tarihi: 5 Haziran 2017
Başvuru İçin Gerekli Belgeler:
1-Esnaf Odası Kayıt Belgesi
2-Vergi Levhası
3-Faaliyet Belgesi
4-İmza Sirküleri
5-Ne amaçla kiralamak istenildiğine dair belge ve bilgiler

Şirketimizin Yöneticisi olduğu Kanyon Alışveriş merkezinde bu aşamada boşalan ve dolayısıyla kiralanmaya müsait hale gelen, yukarıda bilgileri belirtilen işyeri, Kanyon Alışveriş Merkezi’nin maliki olan şirketler tarafından, Alışveriş Merkezleri Hakkında Yönetmelik’in 12., 13. Ve 14. Maddesi uyarınca Esnaf ve Sanatkarlar ile Geleneksel, Kültürel veya Sanatsal değeri olan kaybolmaya yüz tutmuş meslekleri icra edenlere kiraya verilmek istenmekte olup, Yönetmeliğin ilgili maddeleri uyarınca tahsis edilecek iş yerinin kiralanmasına ilişkin duyuruda yer alması gereken bilgilere yukarıda yer verilmiştir. Başkanlığınız tarafından işbu kiralama duyurusu başvurumuzun internet sitenizde Alışveriş Merkezleri Hakkında Yönetmelik’in 14/2. Maddesi uyarınca ilan edilmesini talep etmekteyiz.
Kanyon Yönetim İşletim Ve Pazarlama A.Ş.

____________________________________________________________

Konu: 26.02.2016 tarihinde 29636 sayılı Resmi Gazetede yayımlanarak yürürlüğe giren Alışveriş Merkezleri Hakkında Yönetmeliğin 12., 13. Ve 14. Maddesi uyarınca Alışveriş Merkezimiz bünyesinde Esnaf ve Sanatkarlar ile Geleneksel, Kültürel veya Sanatsal değeri olan kaybolmaya yüz tutmuş meslekleri icra edenlere tahsis edilecek işyerlerinin kiralanmasına ilişkin duyuru hakkındadır.

Esnaf ve Sanatkarlar ile Geleneksel, Kültürel veya Sanatsal değeri Değeri Olan Kaybolmaya Yüz Tutmuş Meslekleri İcra Edenlere Tahsis Edilecek İş Yerinin Kiralanmasına İlişkin Duyuru:

Alışveriş Merkezi’nin Adı: Kanyon Alışveriş Merkezi

Alışveriş Merkezi’nin Adresi: Büyükdere Cad. No:185 Levent 34394 İstanbul

Kiraya Verilecek İş Yerine Ait Bilgiler: 953m2 büyüklüğündeki 164b numaralı bağımsız bölüm

Kiralama Tarihi: 3.07.2019

2019 Yılı Aylık Kira Bedeli (Rayiç Bedel):   80.000,- TL / ay + KDV

Aylık Kira Bedeli Yıllık Artış Oranı: Kira döneminin ilk yılını takip eden yıllar için aylık asgari kira bedelleri, TÜİK tarafından açıklanan 12 aylık ortalama TÜFE oranında arttırılarak ödenir.

Depozito: 283.200,-TL tutarlı kesin ve süresiz Banka Teminat Mektubu

Hasılat Kirası: %12 (oniki)

2019 Yılı Aylık Ortak Gider Bedeli: 53,23 TL /m2 + KDV

Başvuru Adresi: Büyükdere Cad. No:185 Kanyon Alışveriş Merkezi Levent, İstanbul

Son Başvuru Tarihi: 2 Ağustos 2019

Başvuru İçin Gerekli Belgeler:

1-Esnaf Odası Kayıt Belgesi

2-Vergi Levhası

3-Faaliyet Belgesi

4-İmza Sirküleri

5-Ne amaçla kiralamak istenildiğine dair belge ve bilgiler

Şirketimizin Yöneticisi olduğu Kanyon Alışveriş merkezinde bu aşamada boşalan ve dolayısıyla kiralanmaya müsait hale gelen, yukarıda bilgileri belirtilen işyeri, Kanyon Alışveriş Merkezi’nin maliki olan şirketler tarafından, Alışveriş Merkezleri Hakkında Yönetmelik’in 12., 13. Ve 14. Maddesi uyarınca Esnaf ve Sanatkarlar ile Geleneksel, Kültürel veya Sanatsal değeri olan kaybolmaya yüz tutmuş meslekleri icra edenlere kiraya verilmek istenmekte olup, Yönetmeliğin ilgili maddeleri uyarınca tahsis edilecek iş yerinin kiralanmasına ilişkin duyuruda yer alması gereken bilgilere yukarıda yer verilmiştir. Başkanlığınız tarafından işbu kiralama duyurusu başvurumuzun internet sitenizde Alışveriş Merkezleri Hakkında Yönetmelik’in 14/2. Maddesi uyarınca ilan edilmesini talep etmekteyiz.

Kanyon Yönetim İşletim Ve Pazarlama A.Ş. 

Kanyon Yönetim İşletim ve Pazarlama A.Ş. Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

 

İşbu Kanyon Yönetim İşletim ve Pazarlama A.Ş. Kişisel Verilerinin Korunması ve İşlenmesi Politikası (“Politika”), Kanyon Yönetim İşletim ve Pazarlama A.Ş.(“Şirket”) tarafından çalışan adayları ve müşteriler başta olmak üzere Şirketimiz çalışanları dışındaki gerçek kişilere ait Kişisel Verilerin, Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (“Kanun”) kapsamında işlenmesine ilişkin Şirket’in beyan ve açıklamalarını içermektedir.

Şirketimiz, Kişisel Verilerin korunması hakkındaki uygulamalarımız ve yasal düzenlemeler hakkında güncel bilgiler sunmak amacıyla Politikada değişiklikler yapma hakkını saklı tutmaktadır. Politikada yapılan değişikliklerin esaslı değişiklikler olması halinde Veri Sahipleri çeşitli kanallar aracılığıyla bilgilendirilecektir.

Şirketimiz tarafından Kişisel Verileri işlenen çalışanlara ait Kişisel Verilerinin İşlenmesine ilişkin hususlar ise Kanyon Yönetim İşletim ve Pazarlama A.Ş. Çalışan Kişisel Verilerinin Korunması ve İşlenmesi Politikası kapsamında düzenlenmektedir.

İşbu Politika kapsamında kullanılan kavramlara ilişkin tanımlara kişisel verilerin korunması mevzuatı da dikkate alınarak EK-1’de yer verilmiştir.

1)    Veri Gizliliğine İlişkin İlkeler

Şirketimiz tüm Kişisel Veri İşleme faaliyetleri kapsamında aşağıda açıklanan genel ilkelere uygun şekilde hareket etmektedir.

Hukuka ve dürüstlük kurallarına uygun hareket etme: Şirketimiz her türlü Kişisel Veri İşleme sürecinde, yürürlükte bulunan mevzuata uygun şekilde hareket etmekte ve dürüstlük kurallarına uymaktadır.

Doğruluk ve güncellik: Şirketimiz, Veri Sahiplerine Kişisel Verilerini güncellemesi için olanak sağlamakta ve verilerin veri tabanlarına doğru bir şekilde aktarımını temin için gerekli önlemleri almaktadır.

Belirli, açık ve meşru amaçlar için işleme: Şirketimiz, Kişisel Veri İşleme faaliyetlerini belirli ve meşru amaçlarla sınırlı tutmakta ve söz konusu amaçlara ilişkin olarak Veri Sahiplerini aydınlatma metinleri aracılığıyla açık bir şekilde bilgilendirmektedir.

İşlendikleri amaçla bağlantılı, sınırlı ve ölçülü olma: Şirketimiz tarafından Kişisel Veriler, temin edildikleri sırada Veri Sahibine bildirilen amaç için gerektiği ölçüde, bu amaçla bağlantılı ve sınırlı olarak işlenmektedir.

İlgili mevzuatta öngörülen veya ilgili amaç için gerekli olan süre kadar muhafaza edilme: Şirketimiz Kişisel Verileri yürürlükte bulunan mevzuat kapsamında belli bir süre belirlendiği takdirde bu süre boyunca muhafaza etmektedir. Mevzuatta bu şekilde bir süre belirlenmediği takdirde ise veri kullanım amacı ve Şirketimiz prosedürleri göz önünde tutularak makul saklama süreleri belirlenmekte ve veriler bu süre ile sınırlı şekilde saklanmaktadır. Bahsi geçen sürelerin sona ermesini takiben ise veriler, Şirketimiz prosedürleri doğrultusunda silinmekte, yok edilmekte veya anonim hale getirilmektedir. 

2)    Toplanan Kişisel Verileriniz

Şirketimiz tarafından toplanan Kişisel Verileriniz Şirketimiz ile olan ilişkinin niteliği ve kanuni yükümlülüklere göre değişmektedir.

Toplanan Kişisel Verileriniz şu şekilde sıralanabilecektir:

·        Kimlik Bilgisi (gerekli olduğu ölçüde değişkenlik göstermek üzere, T.C. kimlik numarası, ad- soyad, pasaport numarası, nüfus cüzdanı paylaşılması halinde cüzdanda yazılı bilgiler, fotoğraf, vb.)

·        İletişim Bilgisi (E-mail adresi, telefon numarası, cep telefonu numarası, adres vb.)

·        Lokasyon Verisi (kişiyle ilişkilendirilen hizmetlerimiz kullanılırken, özellikle mobil app'lerde, veya şirketimizin araçları kullanılırken elde edilen lokasyon bilgisi vb.)

·        Müşteri Bilgisi (kişiyle ilişkilendirilen müşteri numarası, müşteri gelir bilgisi, müşteri meslek bilgisi, araç plakası, araçla ilgili bilgiler, eğitim bilgisi vb.)

·        Aile Bireyleri ve Yakın Bilgisi (özellikle çalışan adayları ile ilgili olarak Veri Sahibinin çocukları, eşleri ile ilgili kimlik bilgisi, iletişim bilgisi ve profesyonel, eğitim bilgileri vb.)

·        Müşteri İşlem Bilgisi (kişiyle ilişkilendirilen bir talimat ve talebe bağlı CDR (call detail record), call center kayıtları, kredi kartı ekstresi, gişe dekontları, müşteri talimatları, buna yönelik kanallarda kaydedilen kayıtlar vb.)

·        Fiziksel Mekan Güvenlik Bilgisi (giriş-çıkış kayıtları, ziyaret bilgileri, kamera kayıtları vb.)

·        İşlem Güvenliği Bilgisi (internet sitesi şifre ve parola bilgileri vb.)

·        Risk Yönetimi Bilgisi (Kişisel Veri Sahibiyle ilişkilendirilen KKB sorgusu sonuçları ve kayıtları, adres kayıt sistemi kayıtları, IP adresi izleme kayıtları vb.)

·        Finansal Bilgi (yasal bir takip olması halinde resmi mercilerden gelen bilgi paralelinde kredi kartı borcu, kredi tutarı, kredi ödemeleri, ödenecek faiz tutarı ve oranı, borç bakiyesi, alacak bakiyesi vb.) ve muhasebe bilgisi ile buna ilişkin kayıtlar

·        Çalışan Adayı  Bilgisi (özgeçmiş, mülakat notları, kişilik testleri sonuçları vb.)

·        Hukuki İşlem ve Uyum Bilgisi (mahkeme ve idari merci kararları gibi belgelerde yer alan veriler vb.)

·        Denetim ve Teftiş Bilgisi (Veri Sahibiyle ilişkilendirilen yasal takip ve haklarımızı ileri sürmemize ilişkin her türlü kayıt ve işleme ilişkin bilgiler vb.)

·        Özel Nitelikli Kişisel Veri (dernek, vakıf ya da sendika üyelik bilgisi, sağlık ile ilgili veriler, ceza mahkûmiyeti ve güvenlik tedbirleriyle ilgili veriler)

·        Pazarlama Bilgisi (Veri Sahibiyle ilişkilendirilen ve pazarlama amacıyla kullanılacak kişinin alışkanlıkları, beğenilerini gösteren raporlar ve değerlendirmeler, hedefleme bilgileri, cookie kayıtları, veri zenginleştirme faaliyetleri, kişiyle yapılan anketler, memnuniyet anketleri, kampanyalar ve doğrudan pazarlama çalışmaları neticesinde elde edilen bilgiler ve değerlendirmeler vb.)

·        Talep/Şikayet Yönetimi Bilgisi (kişiyle ilişkilendirilen ürün ve hizmetlerimizle ilgili Şirketimize yaptığı talep ve şikayetlerle ilgili toplanan bilgiler ve kayıtlar ile bunların sonuçlarının ilgili iş birimleri tarafından değerlendirildiği raporlara yönelik bilgiler vb.)

·        İtibar Yönetimi Bilgisi (kişiyle ilişkilendirilen ve şirketimizin ticari itibarını korumak maksatlı toplanan bilgiler vb.)

·        Görsel İşitsel Veri (fotoğraflar, kamera kayıtları, ses kayıtları vb.)

Sayılan Kişisel Veri tipleri işlenen tüm verileriniz kapsamamakta olup Şirketimiz tarafından sayılan verilere benzer tipte Kişisel Veriler işlenebilmektedir.

3)    Kişisel Veri İşleme Amaçlarımız

Elde edilen Kişisel Verileriniz, Şirketimiz tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerinde belirtilen Kişisel Veri İşleme şartları kapsamında ve;

·        Şirkete özel ticari faaliyetlerin kurgulanması, koordine edilmesi, geliştirilmesi, icrası, iş geliştirmeye ve ticari aktivitelere yönelik faaliyetlerin planlanması ve icrası kapsamında;

o  Hukuken gerekli işlemlerin/kayıtların bildirimlerin gerçekleştirilmesi, hukuk işlerinin takibi ve icrası, hukuki görüş verilmesi

o    Sözleşmelerin kurulması, ifası ve müşterilerle ilişkilerin yürütülmesi, yönetilmesi, planlanması ve icrası ile sözleşme sonrası hizmetlerin gerçekleştirilmesi

o  Dışarıdan hizmet/danışmanlık vb. alımına yönelik faaliyetlerin takibi, planlanması ve icrası

o  Finans ve muhasebeye yönelik faaliyetlerin planlanması, takibi ve icrası

o  Stratejik planlama faaliyetlerinin icrası

o  Sistemlere erişime yönelik faaliyetlerin/geliştirmelerin ve analizlerin gerçekleştirilmesi, planlanması ve icrası

o  Bilişim teknolojileri ve veri güvenliği faaliyetlerinin planlanması ve icrası

o  Ticari işlerin, çalışmaların, operasyonların geliştirilmesine, takibine, kontrolüne yönelik faaliyetlerin planlanması ve icrası

o  Kontrol, veri yönetimi, analiz, sosyal amaçlı aktivite, süreç geliştirme ve benzeri faaliyetlere yönelik çalışmalar ile ilgili raporlamaların gerçekleştirilmesi

o  Kriz ve acil durum yönetimine yönelik faaliyetlerin planlanması ve icrası

o  Şirketin fiziki/elektronik güvenliğine yönelik çalışmaların planlanması ve icrası

·        Ürün ve hizmetlerin kişilere göre özelleştirilmesi, profilleme, tanıtım ve pazarlanmaya yönelik faaliyetlerin kurgulanması ve icrası kapsamında;

o  Kurum, kurum faaliyetleri ve marka hakkındaki algı düzeyini artırmaya yönelik aksiyonların planlanması ve icrası

o  Müşterilere yönelik reklam, satış ve pazarlamaya yönelik operasyonların planlanması ve icrası

o  Organizasyon, toplantı, davet ve etkinliklerin planlanması, yönetimi ve icrası

o  Ürün ve hizmetler ile ilgili beğeni, bağlılık, profilleme, memnuniyet çalışma ve analizlerinin gerçekleştirilmesi

o  Müşterilere/katılımcılara özel kampanyalar, promosyonlar planlanması ve icrası

o  Müşterilerin/katılımcıların kullanım alışkanlıklarını, eğilimlerini analiz ederek ürün ve hizmetlerin geliştirilmesi ve/veya müşteriye göre özelleştirilmesine yönelik faaliyetlerin planlanması ve icrası

o  Ürün ve hizmetler ile ilgili pazar araştırması faaliyetlerinin planlanması ve icrası

·        Talep ve şikayet yönetimi ile satış sonrası süreçlerin kurgulanması ve/veya icrası kapsamında;

o  Talep ve şikayetlerin alınması, değerlendirilmesi ve sonuçlandırılmasına yönelik talep ve şikayet yönetimi faaliyetlerin planlanması ve icrası

o  Müşterilerle sözleşme ilişkisi içerisine girmeye veya sözleşme yenilemeye yönelik operasyon, araştırma, analiz, raporlama faaliyetlerinin gerçekleştirilmesi

o  Sözleşmesel ilişkiden doğan yükümlülüklerin yerine getirilmesine yönelik işlem ve faaliyetlerin gerçekleştirilmesi ve takibi

·        Kurumsal ilişkilerinin planlanması, icrası ve yönetilmesi kapsamında;

o  Tedarikçi/bayi/iş ortağı ile ilişkilerin yönetimi, geliştirilmesi, planlanması ve icrası

o  Araç kiralama sözleşmelerinin kurulması ve ifasına yönelik faaliyetlerin ve gerekliliklerin yerine getirilmesi

o  Üretim ve/veya operasyon süreçlerinin planlanması ve icrası

o  Kurumsal yönetim ve iletişim faaliyetlerin kurgulanması, geliştirilmesi ve icrası

o  İş sürekliliğinin sağlanması faaliyetlerinin planlanması ve/veya icrası

o  Şirket dışı eğitim/ burs verme/ destek verme gibi faaliyetlerin planlanması ve icrası

o  Sözleşmesel ilişkiden doğan yükümlülüklerin yerine getirilmesine yönelik işlem ve faaliyetlerin gerçekleştirilmesi ve takibi

·        Şirket'in ve Şirket'le iş ilişkisi içerisinde olan ilgili kişilerin hukuki, teknik ve ticari-iş güvenliğinin temin edilmesi kapsamında;

o  Şirket faaliyetlerinin şirket politikalarına, yönergelerine, ana sözleşmeye ve ilgili mevzuata uygun olarak yürütülmesine yönelik organizasyonel yapılanmanın, takibin ve çalışmaların planlanması ve icrası

o  Yetkili kurum ve kuruluşlara hukuki yükümlülük nedeniyle bilgi verilmesi ve/veya denetime ilişkin faaliyet ve yükümlülüklerin ifası

o  Şirket ve yerleşkelerinin ve şirketin ilişki içerisinde olduğu tarafların fiziki ve/veya elektronik ortamlarının güvenliğinin temini

o  Organizasyon ve etkinliklere katılan kişilerin kayıtlarının tutulması

o  Şirketin iş ilişkisi içerisinde olduğu taraflara ilişkin kayıtların tutulması ve listeleme çalışmalarının planlanması ve icrası

o  Verilerin doğru ve güncel olarak tutulmasını sağlanmasına yönelik faaliyetlerin yerine getirilmesi

o  İş Sağlığı ve/veya güvenliği süreçlerinin planlanması ve/veya icrası

o  Şirkete giriş-çıkış yapan her türlü ziyaretçiye ilişkin operasyon ve çalışmaların hukuka uygun şekilde planlanması ve icrası

o  Şirketin ve/veya Şirketin iş ilişkisi içerisinde bulunduğu kişilerin ticari güvenliğine yönelik çalışmaların organize edilmesi, planlanması, icrası ve denetimi

gibi amaçlar dahilinde işlenebilecektir:

4)    Kişisel Verilerin Saklanması

Şirketimiz, kişisel verilerin saklanma sürelerini belirlerken yürürlükte bulunan mevzuatı ve sürece konu olan verilerin işlenme amaçlarını göz önünde tutarak tespit yapmaktadır. Bu kapsamda, Kişisel Veri İşleme faaliyetine ilişkin yasal yükümlülükler ile  zamanaşımı süreleri söz konusuysa mutlaka dikkate alınmaktadır. Kişisel Veri İşleme amacının ortadan kalkması halinde ise, Kişisel Verilerin tutulmasına olanak sağlayan başka bir hukuki sebep veya dayanak bulunmadığı sürece veriler silinmekte, yok edilmekte veya anonim hale getirilmektedir.

5)    Kişisel Verilerin Aktarılması

Kişisel Verileriniz, Şirketimize veya Şirketimiz adına ürün veya hizmet sağlayan taraflar ile sizleri ürün ve hizmetlerden faydalandırmak da dahil olmak üzere, yukarıdaki amaçlar dahilinde, yurt içinde veya yurt dışında iş birliği içinde olduğumuz ve dışarıdan hizmet ya da destel aldığımız tedarikçilerimiz ve iş ortaklarımız ile paylaşılabilecektir. Kişisel Verileriniz, kanunen yetkili kamu kurumları ile özel kişilerle de, yetkileri kapsamında paylaşılabilecektir. Kişisel Verilerinizin paylaşıldığı bu durumlarda Şirketimiz, verilerin paylaşıldığı tarafın bu Politikada yer alan kurallara ve mevzuatta yer alan hükümlere uygun şekilde işleme ve aktarım faaliyetinde bulunması için gerekli önlemleri almaktadır.

Kişisel Verileriniz, Şirketimizin hisse satışı gibi yollarla kısmen veya tamamen el değiştirmesi veya birleşme, bölünme veya tür değiştirmeye konu olması halinde de aktarıma konu olabilecektir. Bu kapsamda Kişisel Verilerinizin aktarılması halinde, verilerin aktarıldığı tarafın da bu Politikada yer alan işleme ve aktarım kurallarına uygun hareket etmesi için gerekli adımlar atılacaktır.

Kişisel Verilerinizin yurt dışına aktarımı ise ancak;

·        Açık Rızanızın bulunması, veya

·        Kanun’da belirtilen diğer veri işleme şartlarından bir veya birkaçının karşılandığı hallerde;

·        Verilerin aktarıldığı ülkede yeterli koruma bulunması veya

·        Verilerin aktarıldığı ülkede yeterli koruma bulunmaması durumunda Şirketimizin ilgili yabancı ülkedeki Veri Sorumlusu ile birlikte yeterli korumayı yazılı olarak taahhüt etmesi ve Kişisel Verileri Koruma Kurulu’nun izninin alınması koşulu ile,

gerçekleştirilebilecektir.

6)    Veri Güvenliği

Şirketimiz, Kişisel Verilerinizin güvenliğini sağlamak adına yetkisiz erişim risklerini, kaza ile veri kayıplarını, verilerin kasten silinmesini veya zarar görmesini engelleyecek makul teknik ve idari önlemleri almaktadır.

Bu kapsamda, Şirketimiz;

·        Kişisel Verilere erişimleri kayıt altına almakta,

·        Virüs koruma sistemleri ve güvenlik duvarlarını içeren yazılımlar ve donanımlar kullanarak veri güvenliğini sağlamakta,

·        Kişisel Veri işleme faaliyetlerinin iş birimi bazında takibini yapmakta,

·        Kanun’un 12. maddesi uyarınca Kanun hükümlerinin uygulanmasını sağlamak amacıyla gerekli denetimlerin yapılmasını sağlamakta,

·        Şirket içi politika ve prosedürlerle veri işleme faaliyetlerinin Kanun’a uyumunu temin etmekte,

·        Şirket içerisinde erişilen verilerin niteliğine uygun yetkilendirmeler yapmakta,

·        Özel Nitelikli Kişisel Verilere erişimi daha katı önlemlere tabi tutmakta,

·        Özel Nitelikli Kişisel Verilere erişimi olan kişileri ek güvenlik kontrollerinden geçirmekte,

·        Kişisel Verilere dış kaynak kullanımı gibi sebeplerle Şirket dışından erişim olması halinde Şirketimiz, dış hizmet sağlayıcı tarafından Kanun’a uyumun sağlanmasına yönelik taahhütleri almakta,

·        Kişisel Verilere erişim yetkisi bulunanlar başta olmak üzere tüm çalışanlarını Kanun kapsamındaki görev ve sorumlulukları ile ilgili olarak bilgilendirmek için gerekli aksiyonları almaktadır.

7)    Veri Sahiplerinin hakları

Kanun’un 11. maddesine göre Veri Sahipleri, Veri Sorumlusuna karşı aşağıdaki haklara sahiptir:

·        Kendisi ile ilgili Kişisel Veri işlenip işlenmediğini öğrenme, işlenmişse buna ilişkin bilgi talep etme.

·        Kişisel Verilerin işlenme amacını ve bunların amacına uygun kullanılıp kullanılmadığını öğrenme.

·        Yurt içinde veya yurt dışında Kişisel Verilerin aktarıldığı üçüncü kişileri bilme.

·        Kişisel Verilerin eksik veya yanlış işlenmiş olması hâlinde bunların düzeltilmesini isteme.

·        İlgili mevzuatta öngörülen şartlar çerçevesinde Kişisel Verilerin silinmesini veya yok edilmesini isteme, yapılan işlemlerin, Kişisel Verilerin aktarıldığı üçüncü kişilere bildirilmesini isteme.

·        İşlenen verilerin münhasıran otomatik sistemler vasıtasıyla analiz edilmesi suretiyle kişinin kendisi aleyhine bir sonucun ortaya çıkmasına itiraz etme.

·        Kişisel Verilerin kanuna aykırı olarak işlenmesi sebebiyle zarara uğraması hâlinde zararın giderilmesini talep etme.

Kanun’un 28. maddesinin 2. fıkrası veri sahiplerinin talep hakkı bulunmayan halleri sıralamış olup bu kapsamda;

·        Kişisel Veri işlemenin suç işlenmesinin önlenmesi veya suç soruşturması için gerekli olması,

·        İlgili Kişinin kendisi tarafından alenileştirilmiş kişisel verilerin işlenmesi,

·        Kişisel Veri işlemenin kanunun verdiği yetkiye dayanılarak görevli ve yetkili kamu kurum ve kuruluşları ile kamu kurumu niteliğindeki meslek kuruluşlarınca, denetleme veya düzenleme görevlerinin yürütülmesi ile disiplin soruşturma veya kovuşturması için gerekli olması,

·        Kişisel Veri işlemenin bütçe, vergi ve mali konulara ilişkin olarak Devletin ekonomik ve mali çıkarlarının korunması için gerekli olması,

hallerinde verilere yönelik olarak zararın giderilmesini talep etme hakkı hariç olmak üzere yukarıda belirlenen haklar kullanılamayacaktır.

8)    Veri Sahipleri Tarafından Hakların Kullanılması

Başvuruları, başvuru yapanın siz olduğunuzu teyit edebileceğimiz şekilde, aşağıdaki yöntemlerden biri ile gerçekleştirilebilirsiniz:

·        Başvurunun ıslak imzalı kopyasının elden, noter aracılığı ile veya iadeli taahhütlü mektupla Kanyon Yönetim İşletim ve Pazarlama A.Ş. adresine iletilmesi,

·        Başvurunun 5070 sayılı Elektronik İmza Kanunu kapsamında düzenlenen güvenli elektronik imza ile imzalanarak Kanyon Yönetim İşletim ve Pazarlama A.Ş.kep.tr adresine kayıtlı elektronik posta ile gönderilmesi,

·        Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından öngörülen başkaca bir yöntemin izlenmesi.

Şirketimiz, Kanun’da öngörülmüş sınırlar çerçevesinde söz konusu hakları kullanmak isteyen veri sahiplerine, yine Kanun’da öngörülen şekilde azami 30 içerisinde cevap vermektedir. Sizin adınıza üçüncü kişilerin başvuru talebinde bulunabilmesi için, bu üçüncü kişiye noterlikçe düzenlenmiş özel vekaletname vermiş olmanız gerekmektedir.

Başvurularınız kural olarak ücretsiz olarak işleme alınmakla birlikte, Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından bu başvurular için ücret belirlenmesi durumunda, bu tarife üzerinden ücretlendirme yapılabilecektir.

Şirketimiz, başvuruda bulunan kişinin Veri Sahibi olup olmadığını tespit etmek adına İlgili Kişiden bilgi talep edebilecek, başvuruda belirtilen hususları netleştirmek adına, Veri Sahibine başvurusu ile ilgili sorular yöneltebilecektir.

9)    CCTV (Kapalı Devre Kamera Sistemi) Kullanımı

Şirketimiz yerleşkelerini ziyaret etmeniz halinde, kapalı devre kamera sistemi aracılığıyla görsel ve işitsel verileriniz elde edilebilecek ve yalnızca aşağıda sayılan amaçlar için gerekli süre boyunca saklanabilecektir. Kapalı devre kamera sistemi kullanımı ile anti sosyal davranışların ve suç teşkil eden davranışların önlenmesi ve takip edilmesi, Şirketimiz yerleşkelerinin ve Şirketimiz yerleşkelerinde yer alan araç ve gereçlerinin güvenliğinin tesisi, Şirketimiz yerleşkelerini ziyaret eden ziyaretçilerin ve çalışanların sağlığının ve güvenliğinin korunması amaçlanmaktadır. Kapalı devre kamera sistemi aracılığıyla elde edilen verilerinizin güvenliğinin sağlanması için gerekli her türlü teknik ve idari önlem ise Şirketimiz tarafından alınacaktır.


EK-1

KAVRAMLAR

TANIMLAR

Açık rıza

Belirli bir konuya ilişkin, bilgilendirilmeye dayanan ve Veri Sahipleri tarafından özgür iradeyle açıklanan rıza beyanını ifade etmektedir.

 

Anonim hâle getirme

Kişisel Verilerin, başka verilerle eşleştirilerek dahi hiçbir surette kimliği belirli veya belirlenebilir bir gerçek kişiyle ilişkilendirilemeyecek hâle getirilmesini ifade etmektedir.

 

İlgili kişi/ Veri sahibi

Kişisel verisi işlenen gerçek kişiyi ifade etmektedir.

 

Kişisel veri

Kimliği belirli veya belirlenebilir gerçek kişiye ilişkin her türlü bilgiyi ifade etmektedir.

 

Özel nitelikli kişisel veri

İfşa edilmeleri, kaybolmaları gibi durumlarda Veri Sahibinin mağdur olmasına veya ayrımcılığa maruz kalmasına neden olabilecek nitelikteki Kanun kapsamında daha sıkı koruma rejimine tabi tutulmuş olan verileri ifade etmektedir.

 

Kişisel verilerin işlenmesi

Kişisel Verilerin tamamen veya kısmen otomatik olan ya da herhangi bir Veri Kayıt Sisteminin parçası olmak kaydıyla otomatik olmayan yollarla elde edilmesi, kaydedilmesi, depolanması, muhafaza edilmesi, değiştirilmesi, yeniden düzenlenmesi, açıklanması, aktarılması, devralınması, elde edilebilir hâle getirilmesi, sınıflandırılması ya da kullanılmasının engellenmesi gibi veriler üzerinde gerçekleştirilen her türlü işlemi ifade etmektedir.

 

Veri kayıt sistemi

Kişisel Verilerin belirli kriterlere göre yapılandırılarak işlendiği kayıt sistemini ifade etmektedir.

 

Veri sorumlusu

Kişisel Verilerin işleme amaçlarını ve vasıtalarını belirleyen, Veri Kayıt Sisteminin kurulmasından ve yönetilmesinden sorumlu olan gerçek veya tüzel kişiyi ifade etmektedir.

Veri işleyen

Veri sorumlusunun verdiği yetkiye dayanarak onun adına Kişisel Verileri işleyen gerçek veya tüzel kişiyi ifade etmektedir.

 

ÇEVRE POLİTİKAMIZ

Kanyon Yönetim İşletim ve Pazarlama A.Ş. olarak, çevreyi vazgeçilmez, değerli bir hazine olarak görüyor ve gelecekte bütün insanlığın faydalanabilmesi için en iyi şekilde korunması gerektiğine inanıyoruz.

Bu inanca bağlı kalarak;

Çevre yönetim sistemi  ve ülkemiz yasaları gereği çevresel konulardaki mevzuata uymayı,

Çevre yönetim sistemimizi sürekli iyileştirmek için gerekenleri yerine getirmeyi, bu konuda olabildiğince sistemimizin parçası olan tüm tarafların katılımını sağlamayı, ortak aksiyonlar, eğitimler planlamayı ve gerçekleştirmeyi,

Çevreye zararlı etkileri olabilecek durumları önceden ortaya koyup riskleri olabildiğince azaltmayı,

Atık yönetimi uygulamayı, bunu uygularken, azalt, yeniden kullan , geri dönüştür ve bertaraf et mantığını benimsemeyi,

Teknik ve ekonomik olanaklar çerçevesinde çevreye zarar vermeyen veya minimum etkilere sahip olan malzeme ve ekipman kullanarak doğal kaynak tüketimlerini minimize etmeyi, Sürdürülebilir Kalkınma prensibine hizmet etmeyi,

Taahhüt ediyoruz.

ISO 14001:2015 Çevre Yönetim Sistemi Kapsamımız:

Kanyon Yönetim İşletim ve Pazarlama A.Ş. olarak ISO 14001:2015 Çevre Yönetim Sistemini, Kanyon Alışveriş Merkezi, Ofis ve Konut alanlarının yönetimi projemizde “Büyükdere Cad. No:185 Levent İstanbul” adresinde uygulamaktayız.

ISO 14001:2015 Çevre Yönetim Sistemi Standardının hiç bir maddesi kapsam dışı bırakılmamıştır.

Çevre Yönetim Sistemi Sertifika faaliyet kapsamımız: Bina, Yerleşim Yeri, Ofis, Alışveriş Yeri, Eğlence Yerleri vb. Hizmet Faaliyetleri şeklindedir.

TÜRKİYE’DE BİR İLK!
KANYON’A BREEAM’DEN “OLAĞANÜSTÜ” DERECESİ

Kanyon, işletmeye alınmış binalar için uygulanan “BREEAM” kriterleri doğrultusunda tasarım, bina yönetimi ve çevresel performans açısından yapılan değerlendirmeler sonucunda “Olağanüstü” seviyesindeki sertifikayı Türkiye’de alan ilk ticari bina olarak büyük bir başarıya imza attı.

2012 yılında BREEAM kriterleri doğrultusunda değerlendirilerek “Mükemmel” seviyesinde Türkiye’den sertifika alan ilk firma olan Kanyon, bu konudaki başarılarına bir yenisini daha ekledi. İSO 14001 çevre yönetim sistem sertifikasının alınması, 100 panellik güneş enerjisi sisteminin ardından kojenerasyon sisteminin devreye alınması, LED aydınlatmalarının yaygınlaştırılması, akustik ölçümleme ve izolasyonlar, davlumbaz egzost sistemine karbon filtre yapılması ile İTÜ Enerji Enstitüsü işbirliği gibi çalışmalar ile sürekli iyileşmeler yapan Kanyon, “Mükemmel” seviyesindeki sertifikasını, bu alanda en üst seviye olan “Olağanüstü” düzeyine çıkararak Türkiye’de bina yönetimi alanında bu seviyede sertifika alan ilk ticari yapı oldu.

BREEAM Sertifikası Hakkında

BRE Environmental Assessment Method (BREEAM) ilk olarak 1990'da İngiltere'de kullanılmaya başlanan, güncel olarak dünya genelinde 25 ülkede benimsenen bina çevresel değerlendirme sistemidir. BREEAM sertifikasının amacı bir binanın ne kadar çevreye duyarlı olduğunun standartlara bağlanarak ölçümünün yapılmasıdır. Var olan binalar (BREEAM In-Use) değerlemecisi proje süresince bina ekibi ile çalışmakta ve enerji, su, malzeme, atık, sağlık ve iç hava kalitesi, kirlilik, ulaşım, arazi kullanımı ve ekoloji konularında incelemeler yaparak ölçümlemektedir. Ölçümlemelerin ardından her kriterdeki hedefleri tespit edip binanın bu kriterlere uygunluğunu ortaya koymakta ve standartların altında kalan konuları iyileştirmeye çalışmaktadır. Tüm bu işlemlerin sonunda denetçiler denetlemeyi yapmakta ve sonuçları raporlayarak BRE Global’e iletmektedir.

Kanyon Yönetim İşletim ve Pazarlama A.Ş.  (“Kanyon” veya “Şirket”) olarak, web sitelerimiz (“Site”), uygulamalarımız ya da dijital ortamda sizlerin kullanımına sunduğumuz benzeri tüm çevrimiçi ya da çevrimdışı mecralarımızı (anılan tüm mecralar birlikte “Platform” olarak anılacaktır) kullanımınız veya ziyaretiniz sırasında sizlerin deneyimini geliştirmek için çerezler, pikseller, GIFler vb. birtakım teknolojilerden (hep birlikte “Çerez(ler)” olarak anılacaktır) faydalanmaktayız. 

Bu teknolojilerin kullanımı, başta 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (“KVK Kanunu”) olmak üzere tabi olduğumuz mevzuata uygun şekilde gerçekleştirilmektedir.

İşbu Çerez Aydınlatma Metni’nin amacı, Platformların kullanımı esnasında kullanılmakta olan Çerez ve kişisel verilerin işlenmesine ilişkin olarak sizlere bilgi vermektir.  İşbu metinde, sitemizde ve uygulamamızda hangi amaçlarla hangi tür çerezleri kullandığımızı ve bu çerezleri nasıl kontrol edebileceğinizi sizlere açıklamak istiyoruz. 

Kanyon olarak sitemizde ve uygulamamızda kullandığımız çerezleri kullanmaktan vazgeçebilir, bunların türlerini veya fonksiyonlarını değiştirebilir veya sitemize ve uygulamamızda yeni çerezler ekleyebiliriz. Dolayısıyla işbu Çerez Aydınlatma Metni’nin hükümlerini dilediğimiz zaman değiştirme hakkını saklı tutarız. Güncel Çerez Aydınlatma Metni üzerinde gerçekleştirilmiş olan her türlü değişiklik sitede, uygulamada veya herhangi bir kamuya açık mecrada yayınlanmakla birlikte yürürlük kazanacaktır. Son güncelleme tarihini metnin sonunda bulabilirsiniz.

Kişisel verilerinizin Şirketimiz tarafından işlenme amaçları konusunda detaylı bilgilere; https://www.kanyon.com.tr/bilgi adresinde yer alan Kanyon Yönetim İşletim ve Pazarlama A.Ş.  Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası’ndan ulaşabilirsiniz. 

Kişisel Veri Toplamanın Yöntemi ve Hukuki Sebebi

Kişisel verileriniz, internet sitemizi ziyaretiniz kapsamında veya uygulamamızı kullanmanız dolayısıyla elektronik ortamda çerezler yoluyla Şirketimizin meşru menfaatine yönelik hukuki sebebe dayalı olarak toplanmaktadır. Hedefleme ve profilleme vasıtasıyla gerçekleştirilen pazarlama ve reklamcılık faaliyetleri ise yalnızca açık rızanız olması halinde gerçekleştirilmektedir. Toplanan kişisel verileriniz Kanun’un 5. ve 6. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında işbu Çerez Aydınlatma Metni’nde belirtilen amaçlarla da işlenebilmektedir.

Kişisel Verilerin Kimlere ve Hangi Amaçla Aktarılabileceği

Kanyon olarak, Çerez Aydınlatma Metni kapsamındaki kişisel verilerinizi aşağıda belirtilen amaçların ,gerçekleştirilebilmesi ile sınırlı olarak ve ilgili mevzuata uygun şekilde iş ortaklarımızla, ajanslarımızla, tedarikçilerimizle, alt işverenlerle , kanunen yetkili kamu kurumlarıyla ve kanunen yetkili özel kişilerle paylaşabiliriz.

Hangi Çerezler Hangi Amaçlarla Kullanılmaktadır? 

Kanyon olarak sitemizde ve uygulamamızda çeşitli amaçlarla çerezler kullanmakta ve bu çerezler vasıtasıyla kişisel verilerinizi işlemekteyiz. Bu amaçlar başlıca şunlardır:

  • Site’nin ve uygulamanın çalışması için gerekli temel fonksiyonları gerçekleştirmek. Örneğin, oturum açan üyelerin Site’de farklı sayfaları ziyaret ederken tekrar şifre girmelerine gerek kalmaması. 
  • Site’yi ve uygulamayı analiz etmek, Site’nin ve uygulamanın performansını arttırmak. Örneğin, Site’nin üzerinde çalıştığı farklı sunucuların entegrasyonu, Site’yi ziyaret edenlerin sayısının tespit edilmesi ve buna göre performans ayarlarının yapılması ya da ziyaretçilerin aradıklarını bulmalarının kolaylaştırılması. 
  • Site’nin ve uygulamanın işlevselliğini arttırmak ve kullanım kolaylığı sağlamak. Örneğin, Site üzerinden üçüncü taraf sosyal medya mecralarına paylaşımda bulunmak, Site’yi ziyaret eden ziyaretçinin daha sonraki ziyaretinde kullanıcı adı bilgisinin ya da arama sorgularının hatırlanması.
  • Kişiselleştirme, hedefleme ve reklamcılık faaliyeti gerçekleştirmek. Örneğin, ziyaretçilerin görüntüledikleri sayfa ve ürünler üzerinden ziyaretçilerin ilgi alanlarıyla bağlantılı reklam gösterilmesi.  

Sitemizde ve Uygulamamızda Kullanılan Çerezler

Aşağıda sitemizde ve uygulamamızda kullandığımız farklı türdeki çerezleri bulabilirsiniz. Sitemizde ve uygulamamızda hem birinci parti çerezler (ziyaret ettiğiniz site tarafından yerleştirilen) hem de üçüncü parti çerezleri (ziyaret ettiğiniz site haricindeki sunucular tarafından yerleştirilen) kullanılmaktadır. 

Zorunlu Çerezler

Belli çerezlerin kullanımı sitemizin ve uygulamamızın doğru biçimde çalışması için zorunludur. Örneğin sitemizde oturum açtığınızda devreye giren kimlik doğrulama çerezleri, sitemizde bir sayfadan diğerine geçişinizde etkin olan oturumunuzun devam etmesini sağlamaktadır. 

İşlevsellik ve Tercih Çerezleri

Bu çerezler sizlerin site ve uygulama üzerindeki tercihlerini ve seçimlerinizi hatırlayarak sitemizde sunulan hizmetlerin sizin için kişiselleşmesini sağlamaktadır. Örneğin sitemiz üzerindeki dil seçiminizi veya bir metin okurken seçmiş olduğunuz font boyutunu hatırlamamızı sağlar.

Sosyal Medya Çerezleri

Bu çerezler sizlerin sosyal medya kullanımlarınız hakkında bilgilerin toplanmasını sağlar. Örneğin Kişiselleştirilmiş reklamlar oluşturulması ya da market araştırmaları yapılması için Facebook/Twitter hesaplarınıza ait bilgilerin kullanılması için çerezler kullanılabilir.

Performans ve Analiz Çerezleri

Bu çerezler sayesinde sitemizi ve uygulamamızı kullanımınızı ve performans analizi yaparak sizlere verdiğimiz hizmetleri daha iyi hale getirebiliyoruz. Örneğin bu çerezler sayesinde ziyaretçilerimizin en çok hangi sayfaları görüntülediğini, sitemizin gerektiği gibi çalışıp çalışmadığını ve olası problemleri tespit edebiliyoruz. 

Hedefleme veya reklam çerezleri

Sizlere sitemizde veya sitemiz haricindeki mecralarda ürün ve hizmet tanıtımını yapmak için çerezler kullanıyoruz. Ayrıca bazı iş ortaklarımızla sizlere sitemiz dahilinde veya dışında reklam ve tanıtım yapmak için iş birliğine gidebiliriz. Örneğin, sitemizde gördüğünüz bir reklama tıklayıp tıklamadığınızı, eğer reklam ilginizi çektikten sonra o reklam yönlendirdiği sitedeki hizmetten faydalanıp faydalanmadığınızı takip etmek için çerezler kullanılabilmektedir. 

Çerezlerin Kullanımını Nasıl Kontrol Edebilirim?

Çerez ve benzeri teknolojilerin kullanımı konusunda ziyaretçi ve kullanıcılarımızın tercihleri bizler için esastır. Buna karşın, Platform’un çalışması için zorunlu olan Çerezler’in kullanılması gerekmektedir. Ek olarak bazı çerezlerin kapatılması halinde Platform’un birtakım işlevlerinin kısmen ya da tamamen çalışmayabileceğini hatırlatmak isteriz.

Platform’da kullanılan çerezlere dair tercihlerinizi ne şekilde yönetebileceğinize ilişkin bilgiler aşağıdaki gibidir:  

  • Ziyaretçiler, Platform’u görüntüledikleri tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkanına sahiptir. Eğer kullanılmakta olan tarayıcı bu imkânı sunmaktaysa, tarayıcı ayarları üzerinden çerezlere ilişkin tercihleri değiştirmek mümkündür. Böylelikle, tarayıcının sunmuş olduğu imkânlara göre farklılık gösterebilmekle birlikte, veri sahiplerinin çerezlerin kullanılmasını engelleme, çerez kullanılmadan önce uyarı almayı tercih etme veya sadece bazı çerezleri devre bırakma ya da silme imkanları bulunmaktadır. 
  • Bu konudaki tercihler kullanılan tarayıcıya göre değişiklik göstermekle birlikte genel açıklamaya https://www.aboutcookies.org/  adresinden ulaşmak mümkündür. Çerezlere ilişkin tercihlerin, ziyaretçinin Platform’a erişim sağladığı her bir cihaz özelinde ayrı ayrı yapılması gerekebilecektir. 
  • Google Analytics tarafından yönetilen çerezleri kapatmak için tıklayınız. 
  • Google tarafından sağlanan kişiselleştirilmiş reklam deneyimini yönetmek için tıklayınız. 
  • Birçok firmanın reklam faaliyetleri için kullandığı çerezler bakımından tercihler Your Online Choices üzerinden yönetilebilir. 
  • Mobil cihazlar üzerinden çerezleri yönetmek için mobil cihaza ait ayarlar menüsü kullanılabilir. 
  • Tarayıcınızın ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerinizi kişiselleştirme imkanına sahipsiniz. 

 

Adobe Analytics

http://www.adobe.com/uk/privacy/opt-out.html

AOL

https://help.aol.com/articles/restore-security-settings-and-enable-cookie-settings-on-browser

Google Adwords 

https://support.google.com/ads/answer/2662922?hl=en

Google Analytics

https://tools.google.com/dlpage/gaoptout

Google Chrome

http://www.google.com/support/chrome/bin/answer.py?hl=en&answer=95647

Internet Explorer

https://support.microsoft.com/en-us/help/17442/windows-internet-explorer-delete-manage-cookies

MozillaFirefox

http://support.mozilla.com/en-US/kb/Cookies

Opera

http://www.opera.com/browser/tutorials/security/privacy/

Safari:

https://support.apple.com/kb/ph19214?locale=tr_TR


Veri Sahibi Olarak Haklarınız Nelerdir?

KVK Kanunu’nun 11. maddesi uyarınca veri sahipleri, 

  • kişisel veri işlenip işlenmediğini öğrenme,
  • kişisel verileri işlenmişse buna ilişkin bilgi talep etme,
  • kişisel verilerin işlenme amacını ve bunların amacına uygun kullanılıp kullanılmadığını öğrenme,
  • yurt içinde veya yurt dışında kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişileri bilme,
  • kişisel verilerin eksik veya yanlış işlenmiş olması hâlinde bunların düzeltilmesini isteme ve bu kapsamda yapılan işlemin kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişilere bildirilmesini isteme,
  • KVK Kanunu ve ilgili diğer kanun hükümlerine uygun olarak işlenmiş olmasına rağmen, işlenmesini gerektiren sebeplerin ortadan kalkması hâlinde kişisel verilerin silinmesini veya yok edilmesini isteme ve bu kapsamda yapılan işlemin kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişilere bildirilmesini isteme, 
  • işlenen verilerin münhasıran otomatik sistemler vasıtasıyla analiz edilmesi suretiyle kişinin kendisi aleyhine bir sonucun ortaya çıkmasına itiraz etme,
  • kişisel verilerin kanuna aykırı olarak işlenmesi sebebiyle zarara uğraması hâlinde zararın giderilmesini talep etme 

haklarına sahiptir. 

Yukarıda sıralanan haklarınıza ilişkin taleplerinizi, https://www.kanyon.com.tr/bilgi adresinden ulaşabileceğiniz Veri Sahibi Başvuru Formu’nu doldurarak Şirketimize iletebilirsiniz. Talebinizin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvurularınız ücretsiz olarak sonuçlandırılacaktır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre tarafınızdan ücret talep edilebilecektir.

Aşağıdaki link yardımıyla formu indirebilirsiniz

Veri Sahibi Başvuru Formu